2014. december 9., kedd

It's me

Adelaine Heaven vagyok, 16 éves, Northbloomban lakom a szüleimmel, illetve egész pontosan anyámmal és a férjével. Apa 9 éve hagyott itt minket, elköltözött egy másik csajjal jó messzire. Szerencsére. Itt, a városban mindenki ismer, hisz elég népszerű vagyok. Én vagyok a szurkolócsapat vezetője, a diákelnök, emellett versenyszerűen táncolok.. Elég okom van rá, hogy ismerjenek. Tulajdonképpen ez a suliban sincs másképp- a népek igyekezek mindig a kedvemben járni, a társaságomban maradni, és diákelnökként még a helyüket is átengedik, szinte mindenhol. Eleinte nagyon fura volt ez nekem, de már rég megszoktam, sőt, kezdem elfogadni hogy ennyire nagyszerű vagyok. A legjobb barátnőmmel, Crystallal minden buliba hivatalosak vagyunk és néhány diáknak hatalmas örömet jelent, ha beszélhet velünk pár szót(?). Igen, nem vagyok valami nagy barátkozós típus, Crystalon kívül van pár haverom, de ők nem is igazán barátok. Nem nagyon bízom meg idegenekben, az, hogy apa itt hagyott minket, azt hiszem ad rá okot. Hát igen, ilyen vagyok én, belsőleg. Külsőleg... Barna hajam van, barna szemem, vékony és magas vagyok. Nem gondolom, hogy kiemelkedő gyönyörűség lennék, de azért elég szépnek tartom magam. A suliban viszont messze én vagyok a legkapósabb lány. Ha azt számolnám meg, hogy eddig hány pasim volt, azt két ujjamon meg tudnám, de ha viszont azt akarnám, hogy hányan akartak velem járni.. Hát, az eltartana egy darabig. De azért jó tudni, hogy szinte bárkit megkaphatok, akit akarok. Szóval, elég népszerű vagyok, na. Crystal... Nem is tudom, mit írhatnék. Crystal Wish gimi elsője óta a legjobb barátnőm. Külsőleg néha elég kis félénknek tűnik, de egyáltalán nem az. Imád bulizni, hawaaiozni és vásárolni. Ha három szóval kéne őt jellemeznem, ennyi lenne: körömlakk, táska és cipők. Ez Crystal. Nem is tudom, miről írhatnék még... A lényeg csak annyi, hogy anyán kívül ő az egyetlen, aki fontos nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése