2015. február 9., hétfő

Díj #2

Hurrá, újabb díjat kaptam!:)Először is szeretném megköszönni a díjat legjobb barátnőmnek, Barbinak és a blogjának :)
Feladatok:
1.Tedd ki a díjat, köszönd meg annak, akitől kaptad
2.Írj 5 dolgot magadról
3.Válaszolj az 5 kérdésre
4.Írj te is 5 kérdést
5.Küldd el a díjat 5 embernek

Öt dolog rólam:
-Nem szeretem  horrort, semmilyen formában, most mégis az AHS-t bambulom :D éjjel meg nem alszom..:D
-Éppen a másodblogomon dolgozom, aminek az ötlete az egyik álmomból jött
-Ez a blog nagyon közel áll a szívemhez, és nem csak azért mert én írom :D
-Körömlakkokat gyűjtök, már kb. 60 darab lapul a dobozomban
-Szögegyenes a hajam, és néha nagyon utálom, pont ezért, mert hiába göndörítem be, fél óra alatt visszavarázsolja magát egyenesre...

Öt válasz:
-Ha egy napig minden bűn legális lenne, mi lenne az első dolog amit megtennél?
Ezen még nem gondolkoztam..Átmennék a piros lámpán :D 
-A karaktereidet élő személyekből meríted? Vagy csak úgy kitalálod őket?
Ezen a blogon minden szereplő kitalált, a saját kút fejemből pattantak ki, semmilyen hasonlóságot nem írtam beléjük(legalábbis tudatosan nem). A hamarosan induló másik blogom egy fanfiction, szóval ott nagyon is élő személyekről van szó:)
-A karaktereket akikhez rendeltél egy híres embert, ismerted vagy csak rájukbukkantál a neten? Ha igen, miért pont ők lettek? Ha nem, hol találtad őket?
Adelaine és Cameron karaktere a kedvenc színészem/színésznőm, ezer éve bele akartam őket írni egy történetbe. Crystal és Aris megformázója pedig a barátnőm ötlete volt, és amint megláttam őket, tudtam, hogy tökéletesek lesznek a szerepre. Chrissy Costanzával azóta eléggé megismerkedtem, és végre azt is tudom, hogy ki az a Francisco Lachowski :D
-Rendszeresen olvasol blogot? Van kedvenced? Az enyémet bírod?
Nem olvasok túl sok blogot, nincs kedvencem. Barbi... igen, bírom a blogodat(<3), ha még emlékszel, én voltam az,aki arra biztatott hogy ne hagyd abba :DD Amúgy ez a kérdés beletartozik a top10 hülye kérdésbe, amit eddig olvastam :D Noproblem <3
-Szereted, ha egy blogban van 18+os rész?
Nem kifejezetten...

Öt kérdés:
-Ha lehetne egy szuperképességed, mi lenne az?
-Mit szeretsz az írásban?
-Van valamilyen furcsa tulajdonságod?
-Mi volt a legnagyobb félelmed kiskorodban?
-Milyen fajta blogokat olvasol szívesen?

Öt blog, akinek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése