2015. február 1., vasárnap

Liebster Award, avagy megkaptam az első díjamat :)

Sziasztok, ma még nem egy új bejegyzéssel jöttem, hanem egy örömhírrel, ugyanis megkaptam a blog első díját! *ujjongás*
Először is, nagyon köszönöm a díjat Bartus Csengének és a blogjának.

Szabályok: -Rakd ki, hogy kitől van
                 -Írj magadról tíz dolgot
                 -Válaszolj a tíz feltett kérdésre
                 -Írd meg a saját tíz kérdésed
                 -Küldd el tíz embernek



Oké, szóval, tíz dolog rólam: 

- 14 éves vagyok
- Felnőttkoromban is szeretnék az írással foglalkozni
- Van egy Karamella nevű, kövér hörcsögöm, akit nem mellesleg imádok
- Sokáig, egész pontosan 7 évig táncoltam, de abbahagytam és most új sport után kutatok
- Imádok sorozatokat nézni, nagy kedvencem a Teen Wolf, de szeretem a Pretty Little Liars-et és a Reign-t is
- A természetem miatt elég megosztó személyiség vagyok, de azért többé-kevésbé normálisnak mondom magam(inkább kevésbé :D)
- Sok blogot hagytam már abba három fejezet után, ez a blog most többek között ezért is nagy előrelépés nekem: mert látom a jövőjét,és úgy igazán meg akarom írni
- Ha valamit elhatározok, általában meg is csinálom, de túl sok negatív rekacióval elég hamar le lehet törni a viselkedésem
- Állandóan beszélek
- Asztmás vagyok

Tíz válasz:

-Miért kezdtél el blogot írni?
Mert eszembe jutott egy történet, és meg akartam osztani másokkal is. Később megbántam ugyan, de nem baj, mert most itt  van ez a történet, ami több okból is fontos nekem.
-Van- e valami furcsa szokásod? És ha igen, mi?
Betegesen rettegek a pókoktól, rovaroktól, és a katicáktól. Igen, azoktól külön parázom.
-Mit gondolsz az olyan emberekről, akik a múltjuk miatt tértek rossz útra. Rossz embereknek mondhatjuk őket, vagy csak rossz sorsúaknak?
Szerintem nem rossz emberek, csak rossz sorsúak. Valamilyen szinten meg lehet őket érteni, de nem teljesen. Mindenki a saját útjának kovácsa, mindenki maga dönti el, hogy mit akar kezdeni az életével és merre megy majd. Nem azt mondom, hogy nem lehet hibázni, csak azt, hogy azt a hibát helyre is lehet hozni.
-Kedvenc filmed?
Nincs konkrét kedvenc filmem, de nagyon szeretem az Útvesztőt, és nagyon-nagyon tetszett a Gyakornokok is.
-Milyen blogokért rajongsz leginkább? Happy End vagy szomorú befejezés?
Kevés blog van, ami igazán tetszik, elég kritikus vagyok. Amiket szeretek, azokat mind másért szeretem, szerintem nem a vége a lényeg. Persze azért a Happy Endet mindenki szereti, de szerintem akkor is jó egy történet, ha szomorú a vége.
-Milyen típusú könyvekért rajongsz?
Alapvetően nagy fantasy párti vagyok, de mostanában egyre több gimis-szerelmes könyvet olvastam.
-Szerinted melyik a legszerethetőbb tulajdonság egy emberben?
Fú, erre most ne tudok úgy igazán válaszolni. Talán az, hogy meg tudsz benne bízni, az őszintesége, vagy nem is tudom.
-Kedvenc kajád?
Pizza, palacsinta :D
-Miért szeretsz blogot írni?
Mert át tudom érezni a szereplőim hangulatát, kikapcsol, átadhatom magam az írásnak, örülök, ha valakinek tetszik amit írok, és mivel a fejemben már összeállt a történet, kicsit kíváncsi vagyok, hogy meg is tudom-e írni úgy, ahogy azt elképzeltem.
-Ha az olvasóid arra kérnének, töröld a blogod (nem azért, mert rossz az írásod) , megtennéd?
Nem tudom, nem hinném. Számomra fontosak az olvasóim,nagyon is,  de a blogot elsősorban magam miatt kezdtem el írni, ezért szeretném véghez vinni. Amúgy meg indok nélkül nem törlök semmit, és nem tudom, mi lenne az indokuk, ha nem a rossz írás.


Tíz kérdés:

-Ha lenne egy szuperképességed (pl. repülés, láthatatlanság, gyógyítóerő vagy gondolatolvasás) melyik lenne az?
-Mi az, ami a leginkább kikapcsol?
-Melyik a kedvenc országod, és miért az?
-Szereted a bandákat, vagy inkább az egyedüli énekeseket bírod jobban?
-Hány blogod van? Milyen fajtájúak?
-Melyik a kedvenc évszakod?
-Szereted az állatokat?
-Elítélsz valakit azért, mert máshogy néz ki, mint a többiek?
-Naponta hány órát töltesz a neten?
-Van bármilyen furcsa tulajdonságod?(külső, belső) Ha van, micsoda?


Akiknek küldöm:
Öcsémbe Szerettem
A high school girl's diary
Magányos farkas
Creativ Ideas
Üzenem

És ennyi :)

1 megjegyzés:

  1. Díj nálam: http://fogetherforevernemfancitblogbycinti.blogspot.hu/2015/05/dorothy-blog-award-kampany.html

    VálaszTörlés