2015. április 30., csütörtök

Díj #3 és #4

Sziasztok!
Amint a címből is kiderül, most nem egy új résszel jöttem, hanem két díjjal, amiket nagyon szépen köszönök az Édes Életnek és az Ezredévnyi sorsnak :)


Díj #3


A díjat még egyszer szeretném megköszönni drága barátnőmnek, Barbinak(Édes Élet)<3

Szabályok:
-Köszönd meg a díjat!
-Írj magadról 6 dolgot!
-Válaszolj a 6 kérdésre!
-Írj 6 kérdést!
-Küldd tovább!


6 dolog rólam:
-Nem rég olvastam ki a Halálkúrát( az Útvesztő trilógia befejező kötete) és azon túl, hogy szétbőgtem az agyam (Newt, miééért?) megint megállapítottam, hogy ez a legeslegjobb könyvsorozat a világon
-Minden hétköznap 5:10kor kelek, hogy suliba menjek(A messzi iskola hátrányai, eh...)
-Imádom a savanyú almás gumicukrot
-Néha csak úgy minden előzmény nélkül meghülyülök
-Felnőtt koromban is szeretnék az írással foglalkozni
-Kiskoromban csillagász akartam lenni, és érdekelt a fizika(amint elkezdtem tanulni, mint tantárgyat, azonnal kivertem a fejemből ezt a remek ötletet)

6 válasz:
-Mi volt a legutóbbi film, amit láttál? Tetszett?
Húha. Azt hiszem, hogy a Madagaszkár Pingvinjei mozifilm, és igen, tetszett :D 
-Ha egy film lenne az életedből, mi lenne a címe? Kik szerepelnének benne, mint színészek?
Ismét húha. Konkrét címet nem tudok mondani, de mindenképp valami ütős és találó lenne :D Természetesen Dylan O'brien lenne az első, akit felkérnék, ezen kívül Shawn Mendest( akkor is, ha nem színész :D) Adelaide Kane-t, és még sok-sok kedvencemet
-Szereted, ha van zenelejátszó egy blogon?
Nem, engem zavar
-Szereted a 100+ feliratkozós blogokat? Indokold!
Szerintem nem feltétlen a feliratkozók száma a fontos. Ismerek blogot, ami szerintem rettenetes, de mégis százon felüli tagszámmal rendelkezik, és olyat is, amin nincs 10, de mégis zseniális.. Számomra a feliratkozók száma irreleváns
-Van olyan zene, ami inspirál téged az írásban?
Nem nagyon hallgatok zenét írás közben, hanem inkább csöndben írok, mert szeretem hallani a gondolataimat, és zavar, ha valami eltereli a figyelmem róluk :)

6 kérdés:
-Van valami különlegességed? Mi az?
-Milyen mániáid vannak? (Akár írással kapcsolatosan is)
-Mennyire gondolod komolyan az írást? Később is szeretnél foglalkozni vele?
-Melyik a 3 kedvenc blogod?
-Milyen zenéket hallgatsz írás közben? (Ha hallgatsz)
-Mióta foglalkozol írással?




Díj #4

A díjat mégegyszer köszönöm M.Gin-nek, és a blogjának(Ezredévnyi sors)

Válasz a 10 kérdésre:
-Melyik a kedvenc hónapod, és miért?
Talán a május, de szinte mindegyiket szeretem
-Van testvéred? Ha igen, mennyi?
Két mostohatestvérem van, de vérszerinti nincs
-Melyik az az étel, amit a legjobban utálsz?
Sok van, amit egyformán utálok, de nagyon
-Kedvenc színed?
Türkizkék, nude színek
-Jelenlegi kedvenc zeneszámod?
Shawn Mendes- Show you, Imagination
-Simogattál valaha valamilyen vadon élő állatot?
Nyáron kisoroszlánt
-Melyik a kedvenc kirándulóhelyed?
Nincs kedvencem, de Szilvásváradot szeretem
-Melyik magyar városban élnél legszívesebben?
Talán Szegeden
-Hogy hívták az első "szerelmedet"?
Bencének, együtt jártunk oviba :D
-Ki az, akire felnézel?
Nincs ilyen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése